Вашата фирма не се нуждае от „еднократни“ клиенти?

Вашата фирма се старае да гарантира правото на защита на потребителите при уреждане на претенции, рекламации и уреждане на спорове?

Вашата фирма е въвела нови и иновативни решения в посока разрешаване на потребителски спорове?

Вашата фирма използва AI за да обслужва клиентите си бързо, 24 часа в денонощието?

Ако работите активно в тази посока, ако фирмената ви политика е, че „Клиентът винаги има право!“, то Вашата фирма е претендент за титлата „Гарант за правата на потребителя 2024!“

Ако искате да бъдете рекламирани безплатно за това, че сте най-добрата фирма в сферата на защита правата на потребителите за 2024 година, ако желаете да бъдете разпознати като лоялен и надежден партньор, трябва единствено да ни разкажете за добрите практики, които сте въвели в посока защита правата на потребителите!

Придружете разказа си с вашето лого и снимков и видеоматериал, покажете нагледно как се справяте с новите предизвикателства в условията на онлайн и офлайн конкуренция!

Направете го до 10.08.2024 г. на адрес sdr.konsensus@gmail.com

Конкурсът „Гарант за правата на потребителя 2024!“ е организиран от Център за алтернативно решаване на спорове (ЦАРС) "Консенсус" по проект: "Консенсус НЕТС - мрежа за ефективност трансформация и устойчивост."

Компанията, която спечели първо място, ще получи от ЦАРС „Консенсус“ право на безплатна реклама в социалните мрежи, както и сертификат „Гарант за правата на потребителя 2024!“.

Получилите най-много лайкове на страницата на сдружението търговци след публикуването на представената от тях концепция ще получат предимство при определянето на победителя.